zaterdag 6 september 2014

September

Ik hou van september: de geur van de herfst, de nieuwe start van het schooljaar, het nog onbeschreven witte blad, de veranderende lichtinval, het knisperen van blaadjes op het gras...

 

Tegelijkertijd is september voor mij een erg drukke maand. Toch vond ik gelukkig tijd om voor
baby Lars onderstaand omkeerbaar tasje te maken met 2 prentenboeken als cadeautje.
Bij Lars thuis hebben ze twee hondjes en daarom leek dit stofje, gecombineerd met een soepele jeansstof mij wel toepasselijk.


Ik geef graag kinderboeken cadeau omdat ik denk dat dat altijd in de smaak valt...
Zelf hou ik enorm veel van mooi geïllustreerde kinderboeken. Ik geloof ook heel sterk in de kracht van het voorlezen. Al van toen onze dochter amper een paar maanden oud was, las ik haar voor uit allerlei boeken. Dit ben ik heel lang blijven doen, tot een stuk in de lagere school en toen ebde het jammer genoeg stilletjes weg... Toch blijft het voorlezen voor altijd één van mijn dierbaarste herinneringen en ik kan het iedereen aanraden om zo vroeg mogelijk te beginnen met voorlezen!

Patroon omkeerbaar tasje: Happy in red
Stoffen: Michael Miller

3 opmerkingen:

  1. Supertof cadeau en kinderboekjes zijn gewoon de max. Daar kan je er niet genoeg van hebben... Leuke stofkes koos je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Ik lees ze met veel plezier!