woensdag 16 juli 2014

Zo blij als een kind!

Dat was ik, toen ik vanmiddag, na een schildersessie met Annie Sloan, de brievenbus leeghaalde...

 
Wat een verrassing om een keitof versierde envelop aan te treffen, geadresseerd aan MIJ!
De meeste post die ik aankrijg zijn rekeningen of oninteressante reclame, maar zo niet deze keer...
Die lieve Brigitte heeft mij een zelfgemaakt gelukspoppetje, een babushka, toegestuurd met een leuke kaart erbij! Mijn hart maakte echt een sprongetje van blijdschap!
Als je graag hebt dat ik nog eens wat granny's voor jou haak, laat het mij dan maar weten, Brigitte! ;)
 
 
Ik ga deze mooie, schattige babushka koesteren! Hartelijk dank!


Na deze leuke verrassing maakte ik al zingend mijn lunch klaar: een heerlijk zomers en eenvoudig gerechtje maar o zo lekker! Beleg een boterham met een plakje kaas, tomaat en uienringen. Strooi er flink wat kruiden over (zelf ben ik de laatste tijd helemaal weg van de dipperkruiden 'Sicilian blend' van Oil & Vinegar) en tot slot nog wat olijfolie. Even in de oven onder de grill en smullen maar!

Geniet van het prachtige weer!

4 opmerkingen:

  1. Ja, ik kan aannemen dat je blij was, zo een mooi cadeautje. Een echte verrassing!
    En die ovenboterhammetjes, zo lekker kan eenvoudig zijn;
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker die boterhammetjes! Goeie tip!
    En dat prachtige "geluksbabushkatje"? Zeker koesteren!
    Vergeet je schilderwerken niet te posten! Ik moet de echtgenoot hier nog overtuigen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ga ik zeker nog doen, maarre... ik ben nog steeds aan het schilderen. Een tip: begin met iets kleins en 1 ding en niet zoals ik met 5 min of meer grote meubelstukken! ;)
      'en de schilder, zij schilderde voort...'

      Verwijderen
  3. Hi! I would like to invite you to check out our site mytaste.be . Adding your blog to our site will make your recipes available to many more users and help you get more visits to your blog. Our service is free and can you would be able to leave us any time.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Ik lees ze met veel plezier!