dinsdag 27 mei 2014

Een hart onder de riem...

... of een steuntje in de rug.
Soms is er zo weinig dat we kunnen doen als iemand in onze omgeving met groot leed en verdriet geconfronteerd wordt...

 
Via Pinterest (dat is pas verslavend...!) kwam ik bij verschillende symbolische geschenkjes die hopelijk, al is het maar voor even, een schouderklopje kunnen betekenen voor de ontvanger...
Ik stelde mijn eigen versie samen voor een lieve collega die door een erg moeilijke periode gaat.


Ik naaide een zakje en stopte daar de verschillende voorwerpen in die ik in de brief beschrijf.
Het stofje van het zakje komt van de Action, net als het kartonnen schriftje waar ik een stukje stof op stikte.
 

 
Het flesje met de paardenbloem-wenspluisjes (of onliemie pluisjes?!), dat vind ik nu zo mooi, se!
Met dank aan Pinterest, natuurlijk! Wie herinnert zich niet van zijn kindertijd het uitblazen van zo'n pluizenbol: als je alle pluisjes in één keer kan wegblazen, mag je een wens doen!
(ik doe dit nu nog steeds...)
 
Liefs,
Hilde
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een ongelooflijk lief cadeau! De "onliemiepluisjes" zijn natuurlijk wel de hoofdvogel! ;)
    Neen echt dit is super lief! Die iemand mag wel heel blij zijn om jou als vriendin te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Hilde toch, wat is dit prachtig. Krijg er tranen van in mijn ogen. Zo lief.
    groetjes,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gebaar!! De pluisjes zijn heel symbolisch en het pakket heel lief!
    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Ik lees ze met veel plezier!