zondag 16 maart 2014

In mijn keuken







  • Ik bakte voor de eerste keer een wit brood volgens de 'no knead' methode. Het was erg gemakkelijk en geen werk, maar het brood was toch niet zo luchtig als ik hoopte... Volgende keer maar weer een ander broodbakrecept uitproberen... 'Van proberen kan je leren'!
  • In het weekend probeer ik vaak grote hoeveelheden ineens te bereiden zodat ik daarvan porties kan invriezen voor tijdens de werkdagen wanneer ik minder tijd heb om achter het fornuis te staan. Een grote pot spaghetti/pizzasaus...
  • ... en een grote pot kippenbouillon voor vol au vent en voor soep
  • De koekjesbokaal moest dringend weer gevuld worden! Ik koos voor de chocolat chip cookies van Jeroen Meus met grote stukjes chocolade: mmm!
  • Met een bos bloemen kan men mij altijd een plezier doen en als ik er geen krijg, dan zal ik zelf wel een bosje kopen! ;) Deze tulpen maken mij vrolijk!

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke bedrijvigheid! Dat was wel een hele dag in de keuken? Maar het ziet er allemaal even lekker uit...
    Njammie zelfgetrokken kippenbouillon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook een bezig bijtje. En het brood ziet er alleszins wel lekker uit. alles trouwens
    Nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat polleke is eigenlijk ymme, ik stond nog ingelogd onder de naam van mijn man. Ja, dat heb je als manlief de pc overneemt en ik weer vergat in te loggen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Ik lees ze met veel plezier!